Hanımlar artık 40 olduk hala gelen giden yok pazartesi doktor umuz suni ile baslatacak doğumu son 3 günümüz dua edin bugün yarın kendi başlasın bu arada bugün ebem ile görüştüm kendisi kasılmalarımin olduğunu ve yüzümün iyice şiştigini doğumun bugün yarın olabileceğini şöyledir umarım bilmiştir 😁