9+5 im benim de 7ve 8. Hafta ciddi bulantılarım oluyordu allahtan kusma olmuyordu şimdi biraz biraz azaldı.ilk başlarda prillam kullandım sonra bıraktım kendimi denedim sadece arada midem yanıyor Dr. Rennie içebileceğimi söyledi cok yanma olunca onu içiyorum sadece bir kaşık
Laktozsuz süt e taze zencefil ,sade suya taze zencefil,nane limon bunları kaynatıp içebilirsiniz.
Başucumda ayırmadığım beyaz leblebi ,tuzlu çubuk kraker bulantılarımı bastırıyodu bunlarla kendimi yatıştırdım.Naneli sakız çiğnemek iyi geliyor,yemek yerken su içmemeye özen gösterdim.Bir de yemek yedikten sonra uzanmamaya …En az iki saat uzanmıyorum hareket etmek iyi geliyor.Uyurken de yüksek yastıkta yatıyorum.Daha önce reflüm olduğu için gebelik sırasında daha da hissetmeye başladım bunlar iyi geldi.Bir de son zencefilli pastil cok iyi.