Bir arkadaşım 2 senedir evli iki sene boyunca çocuk düşünmedi son 2 aydır çocuk düşünüyor ve iki aydır regl düzensizliği var regl donemi çok gecikiyor hamilelik zannediyoruz ve hamile de çıkmıyor bu regl gecikmesi dönemi boyunca goguslerinde hassasiyet ve şişkinlik oluyo. Ve regl çok kısa sürüyor . Çocuğu olmayacak diye çok korkuyor kendisi aile hekimine de danisti konuyu aile hekimi bir sıkıntısı olmadığını çocuğu olmaması için bir engel bir sorun olmadığını söyledi ve stres yapmaması gerektiğini soyldi ama arkadaşım hala korkuyor kendisi yumurtalıklarinda sorun olduğunu düşünüyor lütfen tecrübe ve bilgileriniz paylaşır mısınız ?