Cansum1 2 kere rofle yaptirdim; kuafor dibe degmemek icin ilmik ilmik isledi resmen saci, saatler harcadi ama degdi.hic bisey hissetmedim boyanirken.ustune de kaynak degil ama citcit takti.wallahi moralim yerine geldi.simdi 35 haftaligim, doguma kadar da idare eder zaten, guzel girerim doguma ;)