NebahatBoncuk Elifkylc instagramda birgebeningünlügü canim. Ebru abla. Ben onun testiyle hamile kaldim. 3 kez . Ama malesef 2 evladimi kaybettim su anda 3. Hamileyim.ins saglikla gelir
Bbcln2913 Elifkylc bozuk dedikleri gösterge yeri bazen karışıyordu o kadar ama anlayabiliyordun çünkü gebelik testi gibi bir şey değil sonuçta yavaş yavaş koyulaşıyor bu yüzden tahmin yürütebiliyorsun
Deniz2136 Bence en güzeli innovita. kaset tipi çok almıştım bi silik çıkıyo bi net ne olduğu anlaşılmıyor ama bu innovitadan ben hamile olduğumu anladım