noktaninannesi E bebekten katlanır küvet aldım 152 tlye denk geldi dün stokta yok görünüyordu bugün güncellemişler düşünenler varsa haber vermek istedim ☺️
noktaninannesi Anne54 yok takım olarak almadım maşrapası falan pahalı geldi açıkcası 60 tl yazıyordu ama trendyolda tam takım halinde vardı 300 tl ☺️
noktaninannesi annelik16 evim küçük yerim yok memnun olsam iyi olur yoksa o bana yayıntı gibi gelir 😂😂
noktaninannesi Melekaksuu aa dikkat etmedim hiç tek fiyat görünce pahalı geldi kova ve maşrapalık yerim var diye pekde ilgilenmedim ☺️☺️
Gullll35 BİM’den aldım takımı 50 liraya geldi katlanmayan.ama katlanmasın zaten deliniyor yiğenimde 2 kez küvet değiştirdik zaten 1 yaşından sonra da kullanılmıyor.sağlam kalırsa başkasına veririm 1 sene yer kaplayıversin😬