7 haftalık hamıleyım kahve ve pembe akıntım olunca dra gittim pruloton vuruldum
progestan sabah aksam vajınadan alıyorum
Kahverengi akıntım durmustu
bugun sabah yıne hafif hafif basladı çok az dra gtmedim ama panik yapmaya basladım
progestan kullanırken kahve akıntı devam etmesı normalmı çok az ama kahverengi oldugu belli