Nilaykotar Selam kızlar ben 17.haftama bu gün girdim dün geceden beri hafif şekilde sol göğsümden sıvı geliyor ne olabilir nu ve normal mi ayrıca sağ göğsümün ucu acık değil yani sıvı gelmesi için gereken delik yok yardımcı olur musunuz
Zeynep_18 Nilaykotar 21+3 üm daha öyle birşey yaşamadım ama sakın sıkma göğsünü erken doğumu tetikliyormuş elleme
Bsmlh Nilaykotar ağız sütü canım sakın sıkma kendı kendıne kesilecek ploraktin hormonun güzel salgılanıyor🥰 ama sıkarsan sorun olur
Hilalsny Nilaykotar canim ggus ucunda 1 tane delik olmaz ki fiskiye gibi dusun birden cok kucuk kucuk delikler var biz onlari goremeyiz diye biliyorum ben. Yani kapali degildir gogus ucun oyle dusunme