Merhaba arkadaşlar 31. haftamda erken doğum riskim oldu ciğer geliştirici iğne ve doğum önleyici ilaç verildi 2 gün hastanede kaldım. Şimdi 35. haftamdayım dünden beri ara sıra az da olsa kanama oluyor bugün dr a gittim sorum yok dedi nst de sancı çıkmadı ama adalat corono ilaç verdi. Bu ilacı kullanan var mı acaba?