Havva1995 ben kalsiyum magnezyum takviyesi olarak velbon , vitamin takviyesi olarak imom omega kullanıyorum, demir ilacı olarakta gyno ferro sanol hepsinden memnunum. Bebek gelişimim ve kendi kan değerlerim zayıf olmama ragmen güzel çıkıyor 🙏🏻27. Haftamız bitiyor.