MerveTandik Canım aşırı derecede şalgam suyu çekiyor başlayınca duramıyorum şimdiye kadar bir sorun yaşamadım. Ama bizim buralarda dusuk yaptırdığına inanılıyor. Bir bilgisi olan varmı ??
parasetamoll MerveTandik bende iyi diye duymuştum okumuştum kaynaklardan :) bende içiyorum bi sıkıntı olmaz umarım doktoruna sor bence:)
Deletedmom15257 MerveTandik öncelikle postun adını değiştir senin gibi çok.kişi aserir onlar bulamaz düşükle ilgilide dr sor cnm daha iyi bilgi verir
svgisnreyphn MerveTandik tuzlu olduğu için şişirir fazla içersen ödem olur dikkat et derim ona ama düşük hiç duymadm öle bşy yoktr bence
Nur55 MerveTandik midemin yanmasıNa iyi geliyordu ilk zamanlar çok içtim bende hiç duymadım düşükle ilgili bişey 🤔
MerveTandik Doktor şalgam suyunun vitaminlerini say say bitiremiyor.hersey gibi Bununda fazlası zarar diyor tabiki. ama ben nezaman bir bardak içmek istesem etrafındakiler sinir krizi geçiriyor 😂
Belissima MerveTandik bende litrelerce şalgam suyu içiyorum iki gündür acısız bir sıkıntı yaşamadım. Düşüğü tetiklemekle alakası yok cnm
Deletedmom15257 MerveTandik kiz degistir artik su basligi valla canım cekmeye bbasladi 😠😠bide yok burda yani
Naz1905 MerveTandik öle olsa adanadaki hamileler hep düşük yapar bn ii oldugunu biliorum aşırışısana kaçmadan cnm
deletedmom40 Şişeleri tepeme dikip içiyordum 19 hafta hergün hem turşu hem şalgam suyu içtim bi kaç haftadır ara verdim tiksinmek istemiyorum benim için su neyse onlar da o yaşam kaynağı