Melek_moms 38 hafta gayet normal ki niye böyle düşünüyorsunuz ben ilk oğlumu 37+4 sezeryan ile dünyaya getirdim Dr biraz daha dursun dediğimde Dr gayet normal bir zaman dedi çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı arkadaşım benden iki hafta öndeydi 40 haftada doğurdu solunum sıkıntısı yaşadı bebek bir hafta küvözde kaldı bu tamamen doğduktan sonra bebeğin durumuyla alakalı birşey rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🤲