birprensannesii Dün ciğer geliştirici iğne oldum internette 24 saatte bir doz uygulanır diyor ama 2. İğnemi çarşamba olacağım bilenler yazabilir mi bi sorun olur mu
Tubi55 Emineyigit 26 dikiş atıldı açılmam var diye yatıyorum bakalım 2 hafta sonra kontrol var ona göre mi yapılacak