enes21ceylan çok geçmiş olsun, ben de 32+3 deyim bugün benim de hafif kanamam oldu doktora gittim nst de biraz sancım çıktı, Nidicard ilacını verdi kalp ve tansiyon ilacıymış normalde ama erken doğumu engelliyormuş. Vajinal muayene yaptı açılma yokmuş fakat rahim duvarım incelmiş, 37. Haftaya kadar hep yatmam gerektiğini söyledi. Siz de dikkat edin kendinize.