Zelihauzn Kızlar merhaba şu aralar canım hep soğuk su istiyor 1 haftadır içiyorum içenler varmı bi zararı olur mu acaba
shryldrm Zelihauzn benim ablam hep buz yiyordu sanmam bir şey olacağını ama sen üşütebilirsin havalar tam ısınmadı
gel_artik_bebegim Zelihauzn iç sudan zarar gelmez yenilenler içilenler aslında bebeğe pek bir etki etmiyor
Minikbirannee @Zelihauzn 37 haftalik hamileyim canim ben nerdeyse hic sicak icmedim suyu kesmediği yerde tabak tabak kar yedim 😂😂 çok şükür şuana kadar bir zararını görmedim zaten su sonuçta nasıl zarar verebilirki
Zelihauzn shryldrm bende normal hayatımda hep soğuk su içerdim bu dönemde bırakmıştım ama şimdi canım içmek istiyor 🤷♀️
Minikmelekk Zelihauzn canım ben ilk hamileliğimde soğuk suyu çok içtim bebeğim enfeksiyonlu doğdu üsütms hasta doğdu dikkat etmelisin tekrar hamileyim ve hep ılık şeyler tüketiyorum gözüm korktu 🙄
zeytinkiz Zelihauzn sadece su mu ben hersey soguk yiyip içiyorum sıcak seylerden nefret eder oldum. Arada faranşitim oldugu için bogaz kasıntısı yapıyor ama sıcak da yiyip içemiyorum 🙄
Lulemom Ben kendimi bildim bileli yaz kış soğuk su içerim. Normal sudan midem bulanır içerken. 14+4 deyim hala soğuk içiyorum. Bi sorun olacağını da düşünmemiştm hiç 😄