Seftali1 Ne kasık ne bel ağrısı yaşadım bugüne kadar çok şükür ama bu günlerde ara ara sanki adet olacakmışım gibi bir ağrı geliyor normal mi yani hiç ağrı sızı olmamasını beklemiyorum ama hiç bişey yokken böyle olması beni tedirgin etti
Masalannesii Seftali1 normal canım bende 18 haftalığım ara ara adet ağrısı gibi ağrı oluyor bu rahmin büyümesinden kaynakli son haftalara kadar olan bir durum o yüzden endişe etmene gerek yok🌸
Happyturuncu Seftali1 selam 17 haftalığız aynı şikayetler bizde de var :) dün sordum doktoruma sorun olmadığını söyledi
Masalannesii Seftali1 ne demek rica ederim ağrınız olduğu zaman ilk bir duş ıyi gelir tavsiye ederim 😊🌸
Seftali1 Happyturuncu aslında bende 17 haftalığım normalde doktorum önde gidiyor dedi uygulamaya göre 16+2 belkide 17. Haftada herkeste oluyor demek ki. Teşekkür ederim canım 🥰