Maeulle Benim için uygulanan en dogru tedavi oldu. Sacma sapan catlatma ignesi bilmem ne veren lüzumsuz doktordan sonra 🤦🏻♀️kendi doktorum bu ilacı verdi haftada yarım tane al dedi,bir kutu bitti 10 a düştü değerim ikinci kutunun daha ortası oldu olmadı 5 e kadar düştü ve hamile kaldım 🤲🏻Eğer olmazsa rahim filmi çekelim demişti. Prolaktin evlenmeden önce de yüksekti benim hep öyle ama anladım ki o düşmeden gebe kalınmıyor. Ya stresten uzak kalıp düşecek bu hormon ya da ilaçla ya da zaten mr filan çekiliyor sanırım 100un üzerindeyse 👍🏻