zulzul Arkadaşlar gebelikte burun tıkanıklığı yaşayan varmı acaba ben 20 haftalık hamileyim çok yoğun burun tıkanıklığı var
NAZ2333 zulzul canm bende yasadim o haftalarda berbat bisey hic bisey kullanmadim kendiligindr gecti cok sukur
mlkkk zulzul gebelik nezlesidir canım artan östrojenden dolayı bende de en başından beri var sabah hasta gibi uyanıyorum hapşuruk burun tıkanıklığı filan öğlene doğru geçiyor ama gece çok rahatsız olursam serum fizyolojik yapıyorum
Leylaalin Evettt yaaa 😒😒 gece zor uyuyorum sabaha doğru uyanıyorum ki burnum kurumuş tıkanmış doktoruma söyleyeceğim ona göre bi sprey versin