Besiktasliii Kızlar ilk hamileliğimde doğumdan sonra karnım dümdüz kaldı ama ikinci de çatladım biraz tekrar düz karnım olurmu çatlak önemli değil ama
Dilaam Besiktasliii bence yapı meselesi ilkinde olduysa ikinci dede olur benimde ilkinde karnım çok çıktı biraz çatladı ama ikinciye hamile kalana kadar eskisi gibi hatta daha düzdü sadece çatlak vardı şimdi hiç düşünmüyorum çünkü bence bunyemizle alakali
Leylaalin Valla kalır mi gider mi bilmiyorum her gün bu gün tekmeyi az attı iyi mi hop otur hop kalk panik atak başlayacak artık sağlıkla dünyaya gelsin insallah miniğim kalırsa da bi şekilde gitmesi için bi şeyler yaparım 😂😂