Ya kızlar 32 haftalık hamileyim bütün kontrollerimi testlerimi aksatmadan yaptırırım şu idrar tahlilini sadece 1 sefer verebildim adla veremiyorum , tuvaletim var şişeyi koyuyorum yapamıyorum kafayı yicem 🤭🙈 ama artık doğuma az kaldı 1 kerede olsa vermem gerek evde yapsam bi kaba koysam hemen hastanede kaba koysam olmaz mı belki evde daha rahat verebilirim başka çözüm bulamıyorum 🤷🏻♀️