maria12 Kızlar değerim 376 çıkmış. Eşim doktora göstermiş. Kan negatif olduğu için idrardaki bakteri yüksekliğine şu an bir şey yazmıyorum demiş. Başka bir şey dememiş ne yapmam gerek bi sorun olur mu? Kendim de gidemeyince aklıma takıldı ne yapsam
Esosun maria12 benim idrarda bakteri azcık yüksek diye antibiyotik verdi doktorum. Erken doğuma sebebiyet verebiliyor bende zaten erken doğum riskim olduğundan öyle yaptı 2-3 defa kullandım antibiyotik. Bence arayıp sormalısınız ya da kendiniz gitmelisiniz doktora
Bsmlh maria12 benım 23 geldi toz ve fitil verdi 3 hafta önce şimdi yeniledik 12 yine var ilaç vericem dedi özelden atmasını bekliyorum suan
maria12 Esosun 2 hafta sonra gidicem kendim göstereyim. Özel olmadığı için arayıp sorma imkanım da yok. Hastane de çok uzak o sebepten böyle oldu. Sizin bakteri varken bi şikayetiniz var mıydı?
maria12 Bsmlh idrarda bakteri mi 23tü sizin. Benim bayağı yüksek o zaman niye bir şey vermedi Allah Allah
maria12 Gizem957 ben de anlamadım ki. Başka birisi de yazmış 10 çıkmış ve doktor yüksek demiş. Size iyi demişler. Kafam karıştı 😭
Nesli123 maria12 belki referans aralıkları farklıdır. Olmadı siz yine de Bi gösterin enfeksiyon şakaya gelmez. Benim de 8 çıkmıştı. Suya atılan tuz gibi bişey vardı ondan yazmıştı doktorum içtim. Bol sıvı tüket demişti 👍