36+2 deyim kızlar 1 haftadır günde 1 hurma yiyorum hergün 1 saate yakın yavaş yürüyüş yapıyorum aynı zamanda zaten çalışıyorum iki gündür acayip şekilde rahmim ağrıyor sızlıyor dayak yemiş gibi bi de yürürken acayip zorlanıyorum yani böyle bacaklarımı aça aça yürüyorum ağır hissediyorum kendimi karnım baya aşağıya indi tabi 1 haftadır da ishalim benim gibi olan var mı doğum mu yakın acaba