Kızlar bugün kontrole gittim normalde hayattta boy ve kilo baş çevresi takıntım yoktur önemsemem. Sağlıklı olsun yeter ama doktor beni korkuttu çok. Boyu 30 cm çıktı haftasına göre 5 gün geri dedi kilosu iyi dedi 726 gram. Baş çevresi 10 gün ileride buda çok ileride dedi ben yani diyince cevap vermedi sağlıklı dedi geçiştirdi ben kalakaldım 😭😭 baş çevresi 10 gün ileride ne anlama geliyor ve boyu kısa olması ne anlama geliyor yaşayab bilen var mı.? Gelişim geriliği mi oluyor bu şuan stres yapmamaya çalışıyorum ama yine de içime bir korku düştü boyunun uzaması için nasıl beslenmeliyim ve sizin bu haftalarda nasıldı oranlarınız.?😔