Kızlar merhaba. Dün 6+6 da doktora gittim kalp sesi için kalp sesini duyduk çok şükür ama bebek 6+1 ile uyumlu çıktı boyutu da 4.5 mm
İlk gebeliğim de de sürekli geriden gelme durumu vardı 8. Haftada kalbi durdu kürtaj oldum.
Bu şekilde olup sonradan normale dönen var mı? Yani haftasını yakalayan var mı