Zzeynep1 Kızlarr büyük ultrasona girdim ve keseyi gördük keseye göre 4+5 günlük dedi doktor. Ama bebeği göremedi bu normal mi ? Kanamam yok kanamanın olmaması iyi bişe dedi, kendi doktoruma 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum bebek gelişsin diye
Seliiinn Zzeynep1 biz 5 haftalıkken gitmiştik bebek daha görünmüyordu normal yani 7 haftalıkken bidaha gittik kalp atısıda duyduk
teachervera Zzeynep1 bende 4 haftalık gittiğimde küçük kese oluşmuş dedi doktor. 7 haftalık gittim kalp atışı dinledik 😊
Ogrtmenhnm Zzeynep1 çok normal ben 6 haftalık gittiğimde bile kese göründü bebek görünmedi bı 10 gün sonra gittim 8.haftaya yakın bebek göründü normal yani şu an gorunmemesi
esraMom1 Zzeynep1 canım bende gebelikler mi çok erken öğreniyordum 2 çocuğum var ikisde kese geç göründü sonra bebek geç göründü tamamen küçük oldukları için sıkma canını ☺️
umyahsn1010 Zzeynep1 aynen canım daha küçük keseyi ben 5+6da görmüştüm mesela 7haftayı geçiyordu kalp atışını duyduk. Allahın izniyle sizinde öyledir merak etmeyin inşaAllah 🤗🙏
Leylaalin Çok erken zaten ben 3 haftalıkta öğrenmiştim 6 haftalıkta gitmiştim doktora keseyi görmüştü 9 haftalıkta randevu verdi kalp atışını duyduk
Dilek0809 Zzeynep1 5+5te bile bebeğimi görememiştik 2 hafta sonraya hem bebeği görüp hem de kalp atışını duyarsınız inşallah
Glcn22 Zzeynep1 aynısını bnde yaşadım 5.haftamda doktora gittim bebek kesenin dışındaydı 1 hafta sonra gittiğimde içine girmişti ve kalp atışını duymustuk
Aslina Zzeynep1 bende dün gittim 4+6 da kese gördüğümüzden bile emin değiliz. Keseye benzer bişey var ama kan pıhtısı olabilir dedi. O yüzden 4+5 te sadece kese görmen bile çok güzel.haftaya bebeği ve Yolk kesesini görürsün inş.
blueberyy00 Zzeynep1 6+2 haftalıkken bile göremedik biz gayet normal 7+4 ken gördüm kalp atışını bebeği