Dilaam epidural uyuşukluktan dolayı ıkınmayı engelliyormuş ve doğum biraz uzuyormuş normale göre sanırım sizde de öyle oldu mu? Ağrıyı baya azaltıyor mu? Zaten belli açıklığa kadar o sancıyı çekmek zorundayız ki yarı yola kadar o sancıyı çekip sonrasında epidural almak mantıklı mı sizce yani sizin görüşünüz ne oldu, almasaydım da olurmuş dediniz mi? 🤗