Defnem07 maşallah canım allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏 Ben 8haftalığım yeniyim bende. 5+3ken keseyi gördük. 7+3kende kalp atışlarını duydum. Normalde kalp atışı için 6.haftada gel dediler ben bir hafta geç gittim acele etme olur mu? 6haftalıkken gitsen hem keseyi hem de kalp atışını duyabilirsin😊