Bernadoruk benim ilk doğumumda da yukarıdan çok zor inmişti aşağıya zor oldu doğumu ama oldu yani. Bu defa sordum kanala inmişmidir diye hayır dedi. İkinci doğumlarda doğum anında iniyor ilklerde önceden doğum öncesi inmiş olur dedi. Yalnız ikinci doğum olacağı için evde bekleme sancın gelir gelmez hastaneye el yetişemezsin yoksa dedi. Bende sancım gelirse 5 dakikaya kadar düşmeden gitmem diyordum ☺️