HaticeOzy merhaba o haftalardayken benim de olmuştu. Mutlaka doktora gitmelisiniz, önlem amaçlı progestan başlatıyorlar, kanama alanı vb şeyler ihtimaline karşı. Kahverengi eskiden kalma kan oluyormuş, renk kırmızıya dönmediği sürece telaşlanma korkma ama yine de önlem almak gerek dikkatli ol, bol bol uzan dinlen demişti doktorum. Ayaklarınızı yükselterek bol bol uzanın ağır iş yapmayın. İnşallah sağlıklı ilerler hamileliğiniz, inşallah sağlıkla kucağımıza alalım hepimizi bebişlerimizi 🤲🏻