Periyo en büyük sıkıntım baş ağrılarım olmuştu. Her gün abartısız 3 buçuk ay boyunca çekmiştim. Artık ağlıyordum ağrıdan çünkü daha önce migrenim yada baş agrısı ile ilgili bir sorunum yoktu. Bir çok kişi sıvıyı az tüketmekten yazmış olabilir ben çok az içiyordum yani 1 litre içsem her gün benim için fazlaydı çünkü hamilelik öncesi 2 bilemedin 3 bardak su günde ya içerdim ya içmezdim ama baş agrısı sorunum olmuyordu. Dilerim ki bir an önce ağrıların geçer. Her hamile sıfır ağrısız kolaylıkla geçirir hamileliğini. Malesef baş ağrılarınında olduğunu yaşayarak öğrenmiş oldum😞