Meraba hanımlar. 24.haftamda detaylı ultrasona girdim. Bebeğimin herşeyi normal sadece baş çapı 2 hafta geriden geliyor dedi doktor, daha sonra da takipe aldılar beni. Şüpheleri ise mikrosefali olduğu söylendi. 3 lü tarama testim temiz gözüküyor. Sonradan toparlarmı sizce yoksa. Süphelerinde haklılar mı. Çünkü eşim ve ben akraba evliliği değiliz aynı zamanda akrabalarımız da da böyle bir sorun yok. Kafama çok takıyorum. Bilgisi olan yardım edebilir mii 😢😢😢