Aylinada35 Gnl11 söyle düşün valla ishal olayım diye her sabah aç karnına kayısı yiyorum bende hep kabizdim bence endişelenme ben kendi ellerimle kendimi ishal yapmaya çalışıyorum 🤣🤣🤣
Hazanil Gnl11 keşke bende olsam 🤣 kabızlık kötü. Bol sıvı tüket sıvı kaybın olmasın , kesen ilaçları kafana göre sakın alma.
Ceylooo Gnl11 valla ben dört ay ishal gezdiğimi biliyorum normal canım turşuyu nutellaya batırıp yiyoruz bu zamanlarda 😂