Prensslerimm benimde oyle 2 tane boynunda.. 3 gun oluyor ogreneli konu acmistim profilim de gorebilirsin. 2. Doktora da gittim hic bise sikinti yaratmazmis Allahin izniyle sende icini ferah tut. Tabi ogrendigim gece uyumadim aglamaktan anliyorum seni yani.. cikaradabilirler oylede doğabilir stresten uzak durmamiz gerekiyor Allah yardimcin olsun