Arii ben daha doğum bile yapmadım ama çevreme bu konuyla ilgili sordum soruşturdum araştırma da yaptım, bebek tam kavrayamadığı zaman yara olabiliyomuş. Bir de ayva çekirdeğini suya koy jel kıvamını alıyo ona iyi dediler, kendi sütünü sür emzirmeden önce, lansinoh kremi önerdiler, tahinin üzerindeki yağ da yaralara iyi geliyomuş şu anlık bildiklerim bu kadar canım geçmiş olsn 🌸