Ebruseyda Bugün 30+0 olduk. Doktor bi hafta önden gidiyor demişti ama doğum zamanını etkilemezmis. Erken mi sizce yıkamak ütülemek için ?
Sblglc Ebruseyda benim fikrim bir an once yikayip utuleyin zaten ufak ufak parcalar bitmiyo bir turlu kapaklar acilmayacagi icinde toz olmaz zaten ev temizligi duzenleme derken eskisi gbi hizli sekilde olup bitmiyo kendinizi cok fazla yorup dinlenmeden doguma gitmeyin derim ☺️
Bsmlh Ebruseyda ben her an dedi dr ama tutmaya çalışıyoruz 29 girdim yarın hepsini yıkayacağım erkende doğarsa allahım zamanını nasıp etsin🤲 Tabi herkese küveze git gel o psikoloji ile elim varmaz hazır dursun diyorum
Ebruseyda mercimeginanne çok arada kaldım 😀 etiketlerini falan kestim bekliyorum böyle havada güzel olunca yikasam kururdu düşüncesi oluşuyor
Sblglc Ebruseyda cunku ben 32.haftama yeni girdim sanki sirtimda 50 kg cuval var gbi oldu bir anda bir agirlik basladi daha gecen haftaya kadar yerimde duramiyodum simdi oturdugum yerden kalkicam diye aklim cikiyo 😂
Ebruseyda Bsmlh zamanında gelir inşallah. Aynen 30 dan sonrası her an yıkanıp utulenebilir aradan çıkmış olur. Birazda dinlenmek lazım tabi akılda sürekli ne zaman yapsam sorusu oluyor en azından hazır diye huzurlu oluruz
glcn_1289 Ebruseyda bir hafta önden gider sonraki haftalarda düzene geri biner oraya göre hazırlamayın kendinizi bana da 3 hafta önde demişti şuan bebeğim tam zamanında ve 12 gün kaldı doğmasına
Bsmlh Ebruseyda ben ılkınde beklettim canım erken yıkarım ne olur ne olmaz dedım sonra bıraz daha dursun derken yıkadım ama ütüleyemeden doğuma gittim😞 hem çantama bile koyamadan çok korkuyorum yine olur diye o yüzden yıkıyım toplıyım hazır dursun dedım tek tek fermuarlı valız toplayıcısı aldım 6 tane çok uygundu onlara koyacağım en azından alıp atıp çıkmak kolay olır diye🥰
glcn_1289 Ebruseyda banada her an doğum olabilir demişti ama dün girdiğim ultrasonda tam zamanında dedi gününü bekle dedi
Dtinc Ebruseyda bende 31 haftdayım, 29 da yıkayıp, ütüledim. İyi ki de yapmışım, her geçen gün halsizlik oluyor ve ağırlaşıyorum. İyi muhafaza ederseniz sorun olmaz
_Ftma_ Ebruseyda yika canim sonra hic halin kalmiyor ayrica kime neye göre erken agirlasmadan yap bence
_koala Ebruseyda ben şuan 36 haftadayım sadece yıkayıp ütülemek varsa işlerin arasında 36 yanmadan bekleyebilirsin canım ama erkende yapabilirsin işlerin kalmamış olur