midekoruyucu Tazebirannecik telapati yoluyla ultrason fotoğrafınıza ulaştım ve kız olduğunu düşünüyorummmm 😂
Benan-16 Tazebirannecik doktor bir tahminde bulunmadı mı canım bende 11+2 de gitmiştim tahmin etmişti ama biz öğrenmek istemedik ☺️
Tazebirannecik Karakiz21 ayy teşekkür ederizz amin Allah razı olsun hepmizinkini bağışlasın inşallah 🤲🏼😍🧿🧿
Benan-16 Tazebirannecik kesinlikle canım bende 13 haftalık oldum bugün aslında netleşmiştir ama 2 hafta sonra gidicez tekrar doktora kız istiyoruz ama nasip bakalım cinsiyet partisi yapıcaz inşallah 😇
Tazebirannecik Benan-16 evett belli olur bencede ay çok heycanlı😍 kız bi başka oluyor ya 🥰 Rabbim gönlüne göre versin inşallah canm 😍❤️
Sislimom [url=https://hizliresim.com/Bo7H9n][img]https://i.hizliresim.com/Bo7H9n.jpg[/img][/url] Kızlar bana da bakar mısınızz
Tazebirannecik busden googleye ımg resim yukle yazyosun sonra yukleyip linkini kopyala yapştır yapyosun🥰