16 haftalığım su gibi akıntım oluyordu korkuyordum. Doktorum alttan baktı vajinal enfeksiyon dedi mantar gibiymiş galiba biokadin diye bi fitil verdi tendirdüyot gibi bişey. İlk kez dün gece kullandım bugün daha iyiyim sanki. Bi hafta kullanıcam bakalım inşallah geçer 🙏