Her gittiğim yerde akıl verenler doktorun söylediğine yorum yapanlar 😏 ben bebeği düsünüyorum ne kadar abartiyosun bisey yoktur diyenler 😒 şimdiden bez markası soyleyenler 😒 yaptığım alışverişe erken diyenler 🧐 ayyy vallahi bıktıımm 🙄 hayatta en çok istedigim sey insanların yüzüne karşı pat pat konuşabilmektir ama ben içime atıp evde eşimle konuşuyorum ağlıyorum 🥴 sonra eşimin desteğiyle hepsini unutuyorum🤩 daha 16+4 olduk önümüzdeki zor günleri düşünemiyorum 🤭