burcinberen benim doktorum normalden Ferhat Erol’du 37. Haftamda ben izne çıkacağım dedi çok Cok üzüldüm çünkü 9 ay bir insana gitmişsin ona guvenmissin. sana Erkan hoca bakacak dedi. Ben hiç tanımıyordum Erkan özeri. Kontrole gittik çok. Sıcak karşıladı çok içime sindi Erkan hoca. Sonra 39+5 de suyum geldi evde günlerden pazar saat 16 civarı. Hastaneye gittik bir eve karşıladı muayene etti bana çok güzel davrandı sonra Erkan hocayı aradı ikisi durumu değerlendirdi. Ve hoparlör açıkken Sezaryen kararı aldık. Bebeğin kalp atışınin düzensizliğinden kanalda olmaması acılma vs de yoktu. Erkan hoca resmen koşarak geldi. Bana güzelce anlatti kafanda soru işareti kalmasın ben senin için sofradan kalktım ama hiç önemli değil istersen gideyim bekleyelim ama bana ve ebemize güven dedi ebenin ismini bilmiyorum ama 30 senelik bir ebeydi doğum evinden emekli olmuş. Güvendim ikisine de ve pazar günü akşam 18 de sadece benim için bütün ekip hastaneye geldi ve hepsinin de bir işi varmış. Mesela anestezi uzmanı kardeşinin doğum gününü kutluyormus. Mum bile uflenmeden gelmiş acil Sezaryen bebeğin durumu riskli dedikleri için. Bu bana kendimi çok güvende ve ozel hissettirdi. Sonrası çok hızlı gelişti bebeğimi sağ salim kucağıma aldım 😌 Dikiş izim çok güzel incecik 10 günde kednime tamamen geldim bebebime tek bakıp evimi çekip çevirdim. ve hep iyiki Erkan Özer’e guvenmisim dedim.Biraz uzun oldu ama her aklıma geldiğimde gözlerim doluyor korku heyecan mutluluk hepsi bir arada inşallah size de doğum şekli ne olursa olsun sağlıklı bir doğum diliyorum Allah yardımcıniz olsun inşallah 😍