1Anne2Bebek1Kopek Sermec27 evet canim ben de baktim ama nebiliyim😁😁 yazarim 2 hafta olsa bakalim dogruysa ne istersin🤭🤭
Sermec27 1Anne2Bebek1Kopek ay canım ne istiym canının sağlığı bebeğini sağ salim kucagına al daha ne isterim hakkında hayırlısı olsun 🤲 🥰 🌸
1Anne2Bebek1Kopek Sermec27 cuma gunu 13.00 de gidiyorum hazirmisin😁😁 bakalim. Ogluma kardes prens li gelcek yoksa dedigin gbi prenses mi🤭🤭
Krizantem_ O çıkıntı kız bebekte de erkek bebekte de belli bir haftaya kadar oluyor pipi değil. Benim de oğlum olacak ultrason görüntüsünü karşılaştırdığımda pipi olmadığını net söyleyebilirim.
Bebegimibeklerken22 1Anne2Bebek1Kopek erkek canım bizim cinsiyetimiz belli ultrason fotoğrafımız da aynı 🙈
Sermec27 Cgdeem7 popo kısmında blr cıkıntı oluyor nub deniyor ona da o cıkıntı dik olırsa erkek paralel olırsa kız oluyor 🥰
1Anne2Bebek1Kopek Cgdeem7 https://imgyukle.com/i/Lf9jne https://imgyukle.com/i/Lf9jne Yuvarlak icine aldm canim
Eda115354 1Anne2Bebek1Kopek ben resime değil de adınıza takıldım 1köpek dediğiniz eşiniz değil dimi 😅😅
1Anne2Bebek1Kopek Eda115354 ahaja esime kopek dermiyim 😆 15 aylik oglm var 12 hagtalk hamlyim 1 tane golden kopegm var
Gulsen4224 Eda115354 aynı şekilde bende dedim ki keşke köpek değilde köpüşüm mü olsaydı ki dedim ne yalan söyleyim 🥰🙈😂ama herkesim kendin öz iradesi karışamam sonuçta sadece fikrimi sundum balım 1Anne2Bebek1Kopek 😍🥰😂
Eda115354 1Anne2Bebek1Kopek ne biliyim birden okuyunca aklıma geldi yazdım direk yanlış anlamayın da 😅😅
1Anne2Bebek1Kopek Eda115354 yok yok estafurullah kopusler de bebek gbi olsugu icin onu da kattim cocuklarn arasina 🤣