Mucize21 Merhaba kızlar biz 33+3 olduk ama son 2 haftadır el parmaklarım da uyuşma çok yaşıyorum özellikle uyurken aynı durumu yaşayan varmı neden kaynaklı acaba🙏🏻
bircivcivannesi Mucize21 ya bu gece ben de elimin uyusmasina uyandım üstelik üstüne de yatmiyordum takip edicem devam ederse doktoruma danışıcam buradaki postlardan fikir edindigim.kadariyla magnezyum eksikliğinden vs olabilirmis
Ekinci-ada12 Mucize21 bende öyleyim doktora sordum özelde cok normal dedi hic birsey yazmadi parmaklarim sabahlari daha fena katlanmiyor uclarini hic hissetmiyorum bilegim elim cok ağrıyor normalmiş çoğu kadin bziim gibi şuan
Serendipity Mucize21 magnezyum kullanimina devam et dedi doktor el odemi oluyormus cok cok normalmis gun icinde geciyor ama gece ve sabah uyandigimda benim de anlattiginiz gibi . onemli degil dedi doktor bu son haftalar oluyormus genelde 🤗
egemommm bircivcivannesi ben çok küçük haftalardan beri magnezyum kullanıyorum ve günde 2 defa içiyorum , doktora sorduğumda normal dedi uyuşması sanırım ödemden dolayı
Ekinci-ada12 Mucize21 korkma kuzum geçer rabbim yavrularimizi sağsalim kucağımiza almayı nasip etsin dua et içini ferah tut, tuz tüketme hayatından cikart
egemommm Mucize21 aynı haftadayız benimde yaklaşık 2 3 haftadır özellikle sağ elimin parmakları uyuşukki, birde ellerim şiş bazen canım acıyo açıp kapatırken ama uyuşukluğuda alıştım gibi😀
Mucize21 egemommm evet ya can yakıyo bide çok şükür vücudun diğer yerlerinde şişlik yaşamadımda parmaklarda var yüzük takmayı fln bıraktım zaten☺️
egemommm Mucize21 bende takamıyorum zaten dolma gibiydi iyice şişti😂😂 he birde benim burnum büyüdü ya sizinde öyle mi,minnacıktı kocaman oldu 😀😀
Mucize21 egemommm oralara hiç girmiyorum bile canım aynaya çok yaklaşmıyorum çünkü baktıkça takıyorum acaba diyorum 😅
Fet_omer Vucüt ödem topladıkça sinir sıkışmasından kaynaklanıyor bildiğim kadarıyla. Bol bol su tüketin, şekerinizi takip edin ve tuzdan uzak durun. Ben bunlarla biraz hafifletebildim
minikfare1 Mucize21 evet bende de el parmaklarıyla başladı kol ve bacakla devam etti magnezyum takviyesi verdi doktorum şimdi onu kullanıyorum tamamen geçti diyemem ama hafifledi çok şükür görünürde hiç ödemim de yok ama ödemden kaynaklı olabileceğini söyledi doktorum