Birsen canım ben de 32. Haftada erken doğum nedeniyle hastaneye yattım 1 gece. Sonra doktor bana progestan verdi 40 haftalık oldu hala doğmadı. Sonra tam kontrol günümüzün gecesinde 40+3 yani dün gece 03:00 - 07.06.2018 suyum geldi. Bebeğim bir de kanala girmemiş zar zor kafasını çevirdi doktorum normal doğumla dünyaya geldi yavrum. Ayrıca hiç korkma. Erken doğsa bile yaşama şansı yüksek Allahın izniyle. Sadece bebiş biraz küçük olur o kadar 😍