Boncukbeyinannesi oznurdogan ben hastane çekimi yaptırmadım ama.oglum biraz kendini toparladiginda evde çekim yaptırdık çok da güzel oldu anı kaldı inşallah şimdi kizim için de aynı şeyi yapacağım Allah’ın izniyle
Mervuras26 oznurdogan tamamen bu seçim maddi durumunuza ve isteğinize bağlı 🤗 ben tercih etmiyorum çok önemseyen biri değilim ve gereksiz pahalı geliyor ücretler . Son dönemde popüler olduğu içim sizde çekebilirsiniz aileniz ile birlikte ☺️