Derdennis Hanımlaaar🍃 kaçıncı ayınızda göbeğiniz belirginleşmeye başladı benim şuan 9+5 ve yavaş yavaş alt karnımda büyüme oluyor hatta çatlaklarım bile oluşmaya başladı peki sizlerin ?
ATC Derdennis 20 haftadan sonra belirginleşmişti sizde ki göbek bebek degil canım benim gaz 😂😂 çünkü bende ilk hamileliğimde öyle heveslenmiştim doktor gaz demişti😂😂
Lulemom Hafiften kendi göbeğim vardı zaten 14+4 deyiz ama o benim göbeğim mi bebek mi anlayamıyorum 😄
YuvarlanamayanPandaa Lulemom aynı benimde öyle daha miniğz 7 haftalık ama göbüşten dolayı sanki hemen çıkmıs gibi 😂😂