Mom726272 Littlespy çok güzel oluyo ya kendimi bildim bileli Bi eşki elmayı bide ayvayı tuzlayıp yerim tavsiye ederim 💚
Zelihauzn Nur93_ ay ay o çok zor ben iki ay boyunca öldüm öldüm dirildim kraker ayva sarı leblebi yemeye çalış yinede ama çok zor onu zamanı geçene kadar çekeceksin mecbur canım inşallah çok sürmez
Plttzhdd Nur93_ bende çok kötüydum canım doktor ilaç yazdı biraz daha iyiyim yemek dahi yiyemiyordum.
Meyracukurmaraz Kızlar ben bugün sakız denedim ağzımda sürekli iğrenç bir tat oluyordu ve midemin bulantısını etkiliyordu sabahtan beri sakız çiğniyoruz 15 haftadır geçirdiğim en iyi günümdü