Lokum Geçtiğimiz salı günü kürtaj oldum. Bebeğimin kalp atışı duyulmadı. Gelişimi de durmuştu kese içinde… Genel anestezi yapılıp Vakum ile kese alındı … Benzer durum yasayan var mı? Ne kadar zaman sonra hamile kaldınız?
fethiyeli48-48 Lokum doktorun ne zaman derse o zaman kalınır . Çünkü buradaki kimse senin rahim içi durumunu bilmiyor bende 3 ay önce kürtaj oldum. Doktorum 1 kere adet ol dedi sonra korunmayı bırakabilirsin dedi dediğini yaptım çok şükür gebeyim . Ama eğer 3 ay deseydi de beklerdim
Beyzademiirrr Lokum ben yaşadım malesef kürtaj olduktan tam 40 gün sonra adet oldum,8 haziranda kürtaj oldum şimdi de hamileym hamile kalma tarihi 19 temmuz adetin ilk günü gösterdiği için yaklaşık bi 50 gün sonra kalmışım umudunu kaybetme hiç beklemediğin anda oluyor 🙏🏻🤗
Havvaylmz Lokum çok geçmiş olsun benimde 13 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum doktor 3 ay korun sonra hamilelik planlarsın dedi ve ben 7 ay sonra hamile kaldım tekrar
ogluileannesi Lokum canım geçmiş olsun. Bende 21 aralıkta kürtaj oldum 8 haftalıktı. 3 ay korun demişti doktorum bu ay çalışmalara tekrar başladık nasip olur inşallah 🤲🏻 Ama tabi ben tekrar Dr göründüm sorun olmadığını , istiyorsam başlayabileceğimi söyledi.
Lokum fethiyeli48-48 taabiki de. Çok haklısın. Genel süreci merak ediyorum sadece. Doktor kontrolüm var önümüzdeki hafta. O zaman netleşecek inşallah.
egemommm Beyzademiirrr bende 3 haziran da kürtaj oldum , 9 temmuzda da regl başlamıştı şimdi kavuşmaya gün sayıyorum 😊
fethiyeli48-48 Lokum bana ilk 3 ay demişti kontrolden sonra 1 ay bekle adet ol bırak demişti . Hakkında hayırlısı canım inşallah
serenty_123 Lokum vakumlu kürtaj yapıldıysa 6 ay bekleyin aynı durumu yaşadım çünkü çok zorlu geçti sonrası rahîm baya yoruldu iyice dinlendirdim sonra yeni bebek düşündük
Burcu-2910 Lokum ben boş gebelikten kürtaj oldum canım korunmana gerek yok dedi ama ben yine de korundum
denizmanzarasi Lokum canım benim doktorum kürtaj sonrası 2 adet gördükten sonra denemeye başlayabilirsiniz dedi 🌸
Lokum denizmanzarasi denizmanzarasi genel anestezi den sonra doktor konuştu iki ay dedi bize de yanlış hatırlamıyorsam. Hayırlısı olsun sizler için de..
Aslina denizmanzarasi ben kullanıyorum canım ama kürtajdan sonra trombofili testlerini yaptırdım onun sonucuna göre kullanmaya başladım