Mercimekmom Ayse270818 klozete otur be ayaklarının altına yükselti koy vakit buldukça git otur canım çok iyi geliyor ıkınms itme kendi kendine geliyor zaten
metehaninannesiii Kuru kayisi yiyebilirsin,kuru kayisi hoşafı icebilirsin, bol bol su tüketebilirsin ama kesin çözüm hoşaf daha iyi oluyor
Sinemmmmmmgurrr Benim hamileliğimden önce de böyle bir sorunum vardı şimdi her sabah 4-5 tane kayısıyı bardağa koyup üzerine de kaynamış suyu ekliyorum sıcak sıcak içip kayısıyı da yiyorum çok şükür hiç kabızlık yaşamıyorum
Resoo Ben de aynı sorun var çok zorluyor beni sabahları zeytinyağına limon sıktım ekmek banıyorum içine azıcık iyi geldi sanki
Bsra06 Ben kabız olunca fındık yemiştim gece migdemi bozdu ishal oldum hemen fındık ve kuru kayısı ye ve bol bol su… suyu az içersen bağırsakların çalışmaz
Mercimekmom Ayse270818 zorlama kendini öyle otururken gelir o biraz bebe yağı sür yumuşasın kanamasın ve acımaz