Seymacablog Mezun oldum arkadaşlar, darısı tüm tatlış hamişlere olsun inşallah :) biraz solunum sıkıntısı olduğu için küveze aldılar, biraz duracakmış, ama doğum çok kolay oldu, hiç korkmayın :)
Happymam Seymacablog ayyy hayırlı olsun canım allah analı babalı büyütsün inşallah uzun güzel ömrü olsun mırmal mi oldu🥰
Selinaymurat Seymacablog ayy ne güzel darısı bizlere inşallah Allah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde büyütmeyi nasip eylesin size 37. Haftada sezeryan felan mı nasıl oldu aceba
Seymacablog Selinaymurat yok normal oldu sancım geldi, hastaneye geldim 10 cm açılma ile hemen doğuma aldılar
Selinaymurat Seymacablog Rabbim bir avazda kurtarmış sizi ne güzel darısı bizlere inşallah peki suyunuz felan geldimi