Giyenler için söylüyorum yani ne değişik insanlarsınız siz yaa… giymeseniz nolurdu ? Bi şey mi eksilirdi kendinizden ? Annelik demek fedakarlık demek ben bu forumda bazı şeyleri okurken hayretler içinde kalıyorum. Her gün ilişkiye girenler , midye kokoreç salam sucuk yiyenler , spor yapanlar…… Allah evvela herkesin kalbine merhamet versin . Yorumuma cevap verilmesini istemiyorum kimseyle tartışmaya girmeyeceğim cevaplarıda okumayacağım boşuna yazmayınız.