Sıradan bir kontrolde ilk nstmizde suyumuz gelmeye başladı tbi o korkuyla apar topar doktoromuzun odasına daldık çatala çıktım muyanemiz yapıldı baya baya suyun geliyor 6 cm açıklık var demez mi ama ne ağrı ne sancı hiç bişey yok ağrı eşiğin yüksek demekki dedi nişanı mı bozdu neyse odaya çıktık nstye bağlandım sancıları başladı ama öyle böyle değil tam 10 dkda 9cm açıklık oldu büyük abdestim geldi dedim hemen doğum haneye alındım işte orasını ne siz sorun ne ben söyliyim ıkınamadım herşey yolundayken doğuramadım çünkü bebeğimin kalp atımları bozuldu apar topar sezeryana alındım yavrumu bile göremedim henüz 1 hafta küveze kalcak göstermiyorlar sadece resmiyle yetiniyorum dua edin nolur rabbim kimseyi bu yolda sınamasın🙏